NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مين جرب خلفي فبل كده و ايه الحلو فيه؟

هو شعور الخضوع من الست هو اللي بيديك المتعة بس

انا جربته بأن اكون موجب مع الاناث غالبا و ذكور اقل و استمتعت به جدا بلا حدود
و جربته ك سالب اتناك و متعته تفوق كل متعة جنسية فى العالم و أحسست بالرومانسة والحب والعشق العميق وانا سالب احب واعشق ذكر يحبنى بقلبه و عقله وجسده و يتفانى لاسعادى و رضائى جدا و تمتعت بكل أحاسيس الانثى و اننى انثى مليون بالمائة واننى جميلة و مثيرة جدا يعشقني الذكور و يتنافسون بقوة للحصول على حبى و للفوز بجسدى فى عملية جنسية تذيب الروح و تجنن الاحاسيس و تلهب المخ والجهاز العصبى فى الارداف والجسم كله من بداية النظرات المتبادلة بين الذكر الموجب حتى بعض الاناث تكون موجب و تتمنى انها تنيكنى و نظراتى بالاستجابة و الدلال و اللمس و الهمسات والقبلات و الأكل والشرب معا وانتزاع الملابس والكلوت كلها مشاعر وأحاسيس رائعة عميقة جدا ، اما أحاسيس غزل منى للذكر و اثارته و مداعبة جسده كله حتى يشتد انتصاب قضيبه رهيبا ثم جمال واحساس لحظات الاستسلام له برغبتى وتمنع خفيف دلال و دلع وإثارة.. أما متعة وعالم التقاء الأجساد عارية فلا توصف ابدا فى جمالها و بخاصة التقاء الشفايف و اللسان بالشفايف و القضيب بالقضيب رهيبة لذيذة عالم تانى و عندما يصل القضيب الى الأخدود بين طياظى متعة متعة متعة تهبل المخ خالص و قضيبه وانا فى حضنه طالع لظهري و نازل يحك لتحت لافخاذى و عندما يحتك قضيبه من الخلف بين طياظى مع بيوضى و قضيبى اووووه رهيبة . ولن استطيع وصف متعة لمسات رأس قضيبه فى شفايف فتحة طيظى بكل رقة وحنان و حب و عشق تجنن تجنن فعلا متعته ثم وهو يضغط ليدخل وانا اضغط طياظى عليه ليدخل و تلاقى يدى بايده على كورة طياظى علشان تفتحها له أكثر و ايدى تتحسس فخذه او شعرته و تمسك جذور قضيبه تحسس عليها بحب عميق و المس بطنه و بزازه وهو ورايا وانا نايم على بطنى فى حضنه جميلة لحظة عشق جامد قوى و ينزلق القضيب داخل طيظى بطيئا غليظا جدا ممتع متعة الدنيا كلها و أشعر كلما دخل زوبره جوايا انه طويل لغاية زورى ليس له نهاية طويل جدا لذيذ ممتع دافىء مؤلم خفيف ألم لذيذ يجنن المخ ثم يحتضن ظهرى بحنان ببطنه و بزازه و افخاذه تفشخ فخاذى توسعنى و يهمس فى ودنى احبك انت حياتى انت عمرى كله و يبوس رقبتى و اكتافى و أعطى له شفايفى و يبدأ زوبره يتحرك جوايا فى الاعماق يدق يضرب بقوة بشجاعة و قسوة و هيجان ممتع لى بلا توقف و تزيد متعتى و اغنج و اشهق اننى انثى حقيقية مليون مرة و احرك طياظى و هو يحرك قضيبه فى الجوانب يدعك رأس زوبره فى الجدران العميقة و يدقه قوى يسبب متعة كهرباء جوايا اتاوه واتوجع و اشخر له و اغنج له و ادلعه بكلام جنسى فاجر قوى و انا فرحان قوى ان حبيبى مبسوط قوى معايا و انى اهيجه و اثيره زى الأسد زى الثور المتوحش يفترس كل جسمى و يملأ بطنى و يمتع طيازى بزوبره الجميل ده و من متعتى اقول له كمان حبيبى نيكنى يا روحى نيكنى يا حياتى انت نيكنى انت بس و متعنى قوى و اعصر زوبره جوة أعماق بطنى و اقمط عليه بحنان وحب و طيظى تمص زوبره بقوة و اصرار و عناد و اهيجه قوى بطيظى قوى موت اهيجه و اقول له انا حبيتك انت ذكرى جوزى فرتك طياظى أملا بطنى بلبن زوبرك و ابوسه و اعض و اخربشه و اهيجه لغاية ما احس زوبره يتنطط جوايا و يتشنج و ينبض جامد و راسه تكبر و احس زوبره كبر اكبر واطخن فيا قوى و يفشخ اعماقى وراسه سخنة جوايا قوى و يقفز يقفز و يضرب عنيف رهيب و هو يحضنى قوى و يزوم و ينهج و يصرخ و يشتمنى شتيمة جنسية قوى وانا اخد شفايفه امصها و ارضع لسانه و اقول له وانا انهج و اشهق انت حبيبى وروحى انت نيكنى خد راحتك نيكنى واتبسط قوى قوى انا اللبوة بتاعتك انا الشرموطة انا عاوزة اتناك منك كمان ياحبيبى نزل واملا بطنى باللبن بتاعك الحلو كله فيا انا جوة طيظى انا يا حبيبى .. و اتمتع بيه عرقان هايج غضبان ثور يضرب كل زوبره جامد قوى بالعافية موت فيا جوة خالص فى طيظى و لما يخلص كل اللبن نزله ووسع طيظى اتقلب انام على ظهرى و احضنه بافخاذى و بزازى و انظر فى عينيه الحلوة و انشف عرقه واطبطب عليه و اهمس في اذنه (نيكنى تانى حبيبى انا لسة عاوزاك تنيكنى لسة جعانة مشتاقة لزوبرك كله نيكنى و دلعني علشان احبك اكتر من كدة)

• حبيته
التفاعلات: anaelkabten
حلو التغير
من الست او الراجل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%